Un llibre per a menjar pasta... a diari!!!

14 julio




Fa uns mesos (concretament al febrer, on ja vaig compartir una de les seves receptes en aquest bloc) vaig conèixer l’Antonella durant la presentació del seu llibre, on va cuinar alguns dels seus plats. Allà vaig descobrir un món culinari de la pasta més enllà de la carbonara, el pesto i la meva favorita (ceba caramelitzada, cansalada i molt de tomàquet i formatge). 

El llibre, nascut arran de l’èxit del seu bloc homònim, és un receptari de plats italians, centrats en la pasta. L’Antonella ens va aclarir que ells en mengen a diari: el ‘secret’ està en la quantitat (uns 80 grams per persona) i que es poden realitzar salses d’acompanyament amb gairebé qualsevol ingredient. Uns macarrons amb patates, botifarra i sobrassada? Sí! Uns espaguetti amb pèsols? I tant! Tortiglioni amb bròquil!? Fantàstics! Uns fettucce amb llimona? Un dels meus predilectes! 

Atreviu-vos a preparar nous plats de pasta i pareu atenció als savis trucs que ens regala l’Antonella.


◆ Título: La pasta per als catalans
◆ Autor: Antonella Speranza
◆ Editorial: Viena
◆ Año: 2013
◆ Páginas: 205
◆ Precio: 20 €
◆ ISBN: 9788483307281


You Might Also Like

0 comentarios