Mereixien una altra història...

06 diciembre


Fa unes setmanes vaig visitar Besalú i em va semblar tan bonic que vaig buscar un llibre que sabia que parlava de la construcció del seu famós (i fotografiat) pont. Esperava una novel·la històrica, amb una part real i documentada i una altra (la dels protagonistes) d’inventada que m’enganxés, ja que el llibre 

va ser tot un fenomen i èxit de vendes aquell Sant Jordi. 




Potser quan tens expectatives a vegades és difícil que es compleixin... però val a dir que m’ha decebut una mica. Gironell ens explica la història de Prim Llombard, un italià que rep l’encàrrec de construir el pont de Besalú. No acabo de trobar-li un fil argumental clar, ja que tendeix a explicar detalls de la construcció i, de cop i volta, intenta tornar a enganxar el lector amb la trama d’uns personatges que, com la seva història, queden una mica diluïts. 

Besalú i el seu pont mereixien una altra història...



Título:  El pont dels jueus 
Autor: Martí Gironell 
Editorial: Columna 
Año: 2007 
Páginas: 270 
Precio: 21,60 € 
ISBN: 9788466408042




You Might Also Like

0 comentarios